14 Kasım 2009 Cumartesi

Balık Burcu

Sevgili Balıklar yoğun geçen bir haftanın ardından Cumartesi gününe adım atmış durumdayız. Saat 13:10 olana dek devam edecek enerjiler altında, güne uyanış şekliniz sizin için her zamanki önemlidir. Çünkü bir Balık sabah nasıl uyanırsa, bütün günü o şekilde geçirir. Çalan bir telefon veya kapı, evin içinde koşuşturma veya sokakta bir gürültü, bir arkadaşınızın çat kapı gelip derdini anlatması rahatsız edici olabilir. Fakat asıl bunlardan önemlisi saat 13:10-Pazar 00:25 saatlerindeki boşluk etkisidir. Doğal olarak benim önerim, eğer yorumunuzu sabah okuyorsanız veya ben sabaha karşı eklediğimde ayaktaysanız benim tavsiyem halledilecek önemli işlerinizi öğleden sonraya bırakmamanız sabah bitirmenizdir. Bu zaman dilimi içinde, seçiciliğiniz ön plandadır.
Partnerinizin kendiyle ne kadar barışık olduğu, sosyal ve eğlenceli biri oluşu, kadınlık veya erkekliğini duruşuyla hissettirişi gibi noktalar üzerinde fazlaca durabilirsiniz. Amacınız onu eleştirmek ve üzmek değildir. Bunu bir Balıktan zaten beklemeyiz. Ancak hayal kırıklığı yaşamamak için son yıllarda bütün bunlara fazlasıyla dikkat ediyor olabilirsiniz. Hani baştan işi sıkı tutayım da sonra üzülmeyeyim der gibi. Ancak şunu belirtmek isterim. Eğer ilk kez buluşacaksanız, sevgilinizle bir konu üzerinde konuşacaksanız, bir sorununuzu çözümlemeye kalkışacaksanız lütfen bu saatleri tercih etmeyiniz. Çünkü üzülmenizi istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder